2014. június 30., hétfő

Studies In Pink ~ Új sablon


Szóóóval, már megint a Blogskinsen barangoltam, és sablonokat nézegettem, mikor szembe jött velem EZ. És habár alapvetően nem igazán értek az ilyen html-kódolásokhoz, azért egy könnyebb blogsablont át tudok már alakítani. Igazából minden Szocsival kezdődött, mert az ő előző sablonja is olyan szép volt, hogy megkértem, segítésen átalakítani az enyémet. Akkor még nem ez volt a kiválasztott, de amíg tanakodtunk, hogy milyen legyen, meg ő is olyan időpontot keresett, hogy segíteni tudjon nekem, addig én nyitottam egy személyes blogot, ahova sablont akartam keresni, és miközben egyet-kettőt (jó, tucatnyit) kipróbáltam, addig észrevétlenül megtanultam az egyszerűbb sablonokat személyre szabni. 


Ez sem volt annyira bonyolult, bár vannak szépséghibái...

1. Nem hajlandó átírni a blog nevét az enyémre! És ez nagyon dühítő. Viszont ez még mindig a Studies In Pink.

2. Nem akart beágyazott kommenthelyet csinálni magának, úgyhogy kifogtam rajta, és felugró ablakra állítottam a kommentablakot. Szóval, tudjátok mi a dolgotok. Ha hozzászólást akartok hagyni, klattyoljatok a komment feliratra, mondjatok egy Alohomorát, és voila! :D

3. FOGGALMAM SINCS, HOGY HOL VAN A CHATBOX! XD Vanni van, ez biztos, mert a html-kód írja, viszont a munkahelyi gépem a régi sablonkor sem mutatta a chatablakot, csak a helyét, most meg még annyit se. :D Úgyhogy, ha valaki megtalálja napközben, sikítson. Este, az otthoni gépem remélhetőleg már felfedezem, hol kéne lennie. :)

Remélem, azért nektek is tetszeni fog ez az újdonság, és megbarátkoztok vele. ^^

Ami a frisseket illeti: 

A következő történet címe, ami a héten jön: 404 NOT FOUND

Update:

Lefelejtettem néhány dolgot a mondanivalómból.

Ha valaki követni szeretne, fent a  jobb sarokban lévő "+ Follow" gombnál megteheti.

Amikor egy picit lejjebb gördítettek, a virágok között felsejlik egy faágon ülő bagoly alakja (ami egyébként nagyon beleolvad a háttérbe, úgyhogy valószínűleg le fogom cserélni valami másra), amire ha rákattintottok, felrepít benneteket az oldal legtetejére.

Nagyon úgy néz ki, hogy ezentúl azok, akiknek hagyományos blogspotos sablonjuk van, és ki vagyok téve nekik blogkövetőbe, azoknak ezentúl nem fogok a sor elejére ugrani, tehát a blog főoldalán nem fogják látni, hogy frissítettem. Ha valaki tud erre valami megoldást, kérem, ossza meg velem. :) (Biztosan hiányzik valami feedem, vagy Sherlock tudja micsodám...? :D )

Előre is köszönöm! :)

4 megjegyzés:

  1. Megtaláltam a chatet. :D Fent a képre ha rámutatsz, akkor azzá változik. :D
    Nagyon csini a blog, én is szeretnék változtatni az enyémen, de a html ismeretem egyenlő a nullával. xD

    VálaszTörlés
  2. Ohohóóó, jajjde dönöjűszép lett.
    /csak mondom, hogy tegnap én is felszabadultam blogskinsre, és szerelmes lettem ebbe a sablonba, és erős nyomást akartam gyakorolni valakire, hogy úgy döntsön, ő akarja ezt, és hát most itt van, és hát jesszusom, de tetszik. Ne lepődj meg, ha naponta kétszázat ugrik a látogatottságod, az csak én vagyok, hogy gyönyörködhessek a dizájnodban, khm./
    Szóval nyuff.

    VálaszTörlés
  3. Thia Darkness Ó, köszönöm szépen a segítséget, estig megevett volna a fene, ha nem tudom, hol kéne elvileg keresnem. :D Viszont a chat annyiban még mindig nem jó, hogy nem ezt kéne berakni, mert ez egy másik blogom chate, hanem ami eddig is volt... Na de majd este beteszem, hogy lássam, mi lett az eredménye. :D

    Nagyon örülök, hogy tetszik az új kinézet, remélem, lassan minden a helyére kerül benne, és jól fogunk tudni együttműködni. :3

    VálaszTörlés
  4. Szocsinak tetszik, Szocsinak tetszik! *.* Jaj, de nagyon örülök neki, mégiscsak te vagy az én tanító mesterem! :3 Egyébként pont tegnap előtt előtt (06.28) tette fel a blogskinsre a készítője, úgyhogy nagyon friss volt, mikor megláttad.
    Egyébként engem ezek az újfajta modulsávok fogtak meg benne, mert ilyet még sehol sem láttam, na meg olyan kis egyszerű, mégis elegáns az egész. :)

    Hihihi, csak nem rám akartál nyomást gyakorolni, hogy használjam? :D

    Ó, az sosem fog gondot okozni, ha naponta kétszázat ugorna a látogatottságom - gyere csak nyugodtan, telepedj le nálam, engem nem zavarsz. Sőt. ♥

    VálaszTörlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^