2014. június 4., szerda

Gyorsajánló, avagy ki mit vár a legjobban?



Ami száz százalékig biztos, hogy a héten két fic fel fog kerülni. Az egyik természetesen a Roadmovie hatodik, egyben utolsó fejezete, a másik egy novella, ami sok variálás után a Hidden Message címet kapta.

Hidden Message (novella)

Johnt valaki titkos üzenetekkel bombázza.


Ezen kívül ezek a ficek fognak hamarosan, és előbb-utóbb felkerülni:

Many Happy Returnes! (2. fejezet) ––> haladunk, haladunk
AU, Post-His Last VowJohn nem túl boldog a kialakult helyzet miatt. Traumatizált agya egyelőre nem kíván felszínre hozni bizonyos emlékeket, helyette szeretne mindent eltemetni egy jó mély kútba. Sherlock Holmes viszont ebbe nem nagyon akar beletörődni, mert naphosszat Johnnál tölti szabadidejét: gyakorta tévéznek, azonban egyik nap megbolondulnak a csatornák...

tikk-takk (novella) ––> ennek még csak ez a kis fülszövege van meg

1891 tavasza. Sherlock Holmes megküzdött ellenfelével, Moriarty professzorral, és életét feláldozva magával rántotta a Reichenbach vízesés mélységébe. Holmes szelleme azonban valamilyen oknál fogva nem lépett tovább, így évszázadok óta kószál az élők között, s jobb híján tanulmányozza őket. Legújabb alanya a Szent Bart's kórház egyik újdonsült orvosa, akit legnagyobb döbbenetére pont ugyanúgy hívnak, mint egykori legjobb barátját: Dr. John H. Watson.

Hófehérke és John herceg (novella) ––> elég sok megvan belőle, csak el kéne dönteni, hogy a végén szükség lesz-e egy narancssárga pokrócra, vagy sem...

Kidlock. Sherlock iskolájának színtársulatában játszik, épp a Hófehérke előadása van terítéken. Az fellépés előtt egy nappal azonban megbetegszik a Hófehérkét alakító kislány, és a gonosz tanárő Sherlockot állítja be a helyére. Sherlock megalázottan fejezi be az utolsó próbát, mikor a kiürült terembe benyit a tanárnőtől félő John Watson, és habár eleinte jól elbeszélgetnek, Sherlock megsértődik. A másnapi előadáson azonban újból találkoznak, és kiderül, hogy a herceget is más fogja alakítani, mégpedig John.


Melyik történetet várod a legjobban? :)

4 megjegyzés:

  1. Egyértelmű!mindegyiket!!!!:) Melanie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de aranyos vagy, köszönöm! :) Igyekszem velük, kitartást! ;)

      Törlés
  2. Ide én elvileg írtam kommentet, de gyakorlatilag nem.o.O A telefonom valamiért nem kedveli, ha megjegyzést akarok írni, mert féltékeny lesz, vagy nem tudom.
    Szóval... Szóval... A tikk-takk te jó ég, biztos vagyok benne, hogy az fantasztikus lesz, már a következő történet menüpontból is kiszúrtam magamnak, és ha nem lenne ez a bejegyzés, akkor emailben zaklatnálak kontrollálatlanul ez ügyben. *igen, szocsinak ki sikerült választania azt a ficet, amivel még a legkevesebbet haladtál. örvendjünk.* Úgyhogy azt.
    Meg az utsó is rémesen tökéletesnek tűnik, mert a kidlockokból sosem elég.*--* És a végén legyen szükség narancssárga pokrócra, könyörgöm, utálom a hepiendeket. [csak néha nem. de akkor nagyon.]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khm... hát igen, sikerült. XDDD Amúgy én is imádom azt az ötletemet, ha szabad ilyet mondanom, és úgy sajnálom, hogy csak a fülszövegig jutottam, pedig nagyon szeretném írni, csak kéne még hozzá valami apró löket. :(

      Hófehérke és John herceg. Ne tudd meg, hogy mennyit variálgattam rajta. Először valami nagyon szép fluffot akartam kihozni belőle, de aztán volt egy picit lejtés nálam az offline életemben, és úgy döntöttem, hogy ezt pokrócosan kell megírnom. Aztán letettem róla, mert milyen már, hogy szomorú Kidlockot írok, végül ismét pokróc lett belőle. Az az érzésem, hogy ennek tényleg szomorú véget kéne szánnom, csak azt nekem is fájni fog megírni. :(

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^