2014. május 22., csütörtök

Minden szerdán, pontban délben


Életem első Holmescest fice; nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok hozzá.

A történetet Szocsinak ajánlom, mert ha ő nem mondja, hogy szívesen olvasna Holmescestet, nem biztos, hogy megírtam volna. :)

Pár héttel a Rózsaszín tanulmány után játszódik.

(Hivatalosan második Holmescest, csak azt nem mertem feltenni, hanem inkább töröltem a gépről.)


És végül egy közérdekű közlemény:

Mostanában elég sokat frissítettem egymás után, így érdemes ellátogatni a főoldalra, és végig pörgetni, hogy miket írtam mostanság, hátha lemaradtatok valamiről. :) 



Minden szerdán, pontban délben


Halkan csukódik a 221B ajtaja. A csendes léptek, a szőnyegbe süppedő talp, az esernyő végének tompa koppanása mind-mind a Nemezis érkezésének eljövetelét volt hivatott közölni.

A lassú, a szokottnál is lassabb járás már ismerős volt számára, s pontosan tudta, mit akart.

A nappali ajtaja kinyílt, és Mycroft Holmes belépett rajta. Egy-két lépést még megtett, aztán megállt, lustán körbenézett a minden tekintetben rumlis helyiségben, majd undordva a fotelben ülő öccsére meredt.

„Disznóól.”

Sherlock közömbösen fogadta a megrovó pillantást.

„Szerencsére neked nem kell itt élned.”

Mycroft kérdőn felvonta a szemöldökét.

„Valóban? Drága öcsém, én akkor is Baker Street 221B-ben lakom, ha nem akarok. Jól viselkedtél?”

„Nem vagyok már gyerek, Mycroft!”

„Hát persze, hogy nem... Úgy hallom, jól kijössz Johnnal.”

„Tűrhetően idegesítő.”

„Tehát kedveled.”

Sherlock gyanakvó tekintettel meredt a bátyjára.

„Féltékeny vagy.”

„Ugyan, kérlek...!”

„Nem kell, hogy az légy. A szerdánkénti találkozóinkat nem veszélyezteti semmi. Mellesleg, nem ártana neked is egy john.”

Mycroft joválisan elmosolyodott.

„Drága öcsikém, nekem már van egy johnom. Úgy hívják: Sherlock.”

− Nocsak − szólalt meg hirtelen John, és vidáman előredőlt a foteljában. − Sherlock Holmes és Mycroft Holmes kibírtak egy egész percet a nélkül, hogy hajbakaptak volna. Ezt nevezem én teljesítménynek!

Mycroft a szeme sarkából Johnra pillantott, aztán újból Sherlockra emelte szürke tekintetét.

„Ne feledd, Sherlock: minden szerdán, pontban délben!”

Aztán sarkon fordult, és lesétált a lépcsőn.

− Megsértettem? − kérdezte bocsánatkérő hangnemben John Sherlocktól.

− Nem. Csak megbeszéltük, amit kellett.

John értetlen arccal meredt lakótársára.

− De hát nem is beszéltetek...

− Oh, dehogyisnem − vigyorodott el Sherlock, és felkapva a hegedűjét muzsikálni kezdett.    


Vége  

11 megjegyzés:

  1. TE KOMOLYAN ÍRTÁL EGY HOLMESCESTET MIATTAM TE JÓ ÉG!:33
    Te édes almáspite, te, ez tudod milyen fantasztikus lett? Hogy mennyire a szívembe vájta magát, lassan és észrevétlenül? Hogy mennyire meg foglak ölni [majd enni, höhö], ha még egyszer azt mondod, hogy nem tudsz róluk írni? Hogy mennyire imádtam? És a végén a csavar, h a l d o k l o m .<3
    Nagyon köszönöm, hogy olvashattam, és nagyon megtisztelő, hogy nekem ajánlottad, és minden nagyon.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, komolyan írtam neked, miattad egy Holnescestet. Oké, akkor tényleg úgy éreztem, viszont te tudtodon kívül rávettél, hogy még egyszer megpróbálkozzak vele. :) És jaj, de nagyon örülök,hogy tetszett! *.* Nem garantálom, hogy gyakran fogok ezzel a párossal írni, de most már nem fogok annyira félni hozzákezdeni. :3

      Nem tudom elégszer mondani, hogy mennyire örülök, hogy szeretted ezt a kis ficet, és köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés
  2. „Drága öcsikém, nekem már van egy johnom. Úgy hívják: Sherlock.”

    Ez nagyon tetszett, ahogy a fic is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *úgy csillog, mint Edward Cullen a napfényben*

      Ennek nagyon-nagyon örlülök. :) Köszönöm! :)

      Törlés
  3. Holmescest! Hahahahah! "vadul örjöngve veti rá magát" Egész eddig nem hittem, hogy ennyire hiányzott, és most rá kellett döbbennem, hogy de igen. Sőt, még jobban.
    Mondanám, hogy imádtam, de hazudnék. M e g v e s z t e m érte.

    „Valóban? Drága öcsém, én akkor is Baker Street 221B-ben lakom, ha nem akarok." És az én szivemben is. <3

    „Tűrhetően idegesítő.”
    „Tehát kedveled.”
    Ez az. Pontosan ez az. A nagytestvér mindent lát (mert rossz szóviccet nem hagyunk függve)

    „Féltékeny vagy.”
    „Ugyan, kérlek...!” KhmJohncroftkhm. Csak hogy hódoljunk a fura párosoknak is, és képzeljünk bele marhaságokat.

    „Drága öcsikém, nekem már van egy johnom. Úgy hívják: Sherlock.” Szivárványt, lepkét, rózsacsokrot, irodalmi Nobel díjat hányok a teraszodra, mert ez annyira, de annyira, de annyira kifejezhetetlenül MYCROFT!!
    " a vélemény többi része mutogatásba, hörgésbe és a padlón-való-gurgulászásba fullad a tökéletesen tünemény fic felett érzett boldogságában"
    Köszönöm, hogy olvashattam!








    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeeen! :D Az első, amit publikálok (a hivatásos elsőt gyorsan töröltem, miután megírtam), és jaj, de nagyon örülök, hogy tetszett neked, nektek!

      Rossz szóviccet tényleg nem hagyunk függve, főleg mivel úgyis megint lesz BB, szóval aktuális. ;)

      Johncroftkhm... Nem shippelem őket, csak realként (igen, Scale shippeli Markot és Martint, ez ellen semmit sem lehet tenni *.*)

      Mycrofttal az egyik legszórakoztatóbb dolog írni, egyszerűen imádom a stílusát, a beszólásait, mindent ami ő.

      Veled együtt hörgök és mutogatok és gurulok-gurgulászok a padlón, mert imádlak, imádom, hogy imádtad a ficet, és köszönöm, hogy ezt is olvastad, és írtál! :*

      Törlés
    2. Nem vagyok oda a real shipért, de kérlek ezt demonstráld valahogy, vagy valamivel, mert kíváncsivá tettél. Nagyon kiváncsivá. Arról most ne beszéljünk, hogy én azért shippeltem egy félbehagyott novella erejéig Moriartyt és Mycroftot, mert láttam egy olyan gifet, hogy Mark apró pszit ad Andrew arcára és ez olyan elmondhatatlanul aranyos volt! Szóval asszem megértelek :)

      Törlés
    3. Egyelőre nem akarok egy poszt keretein belül megmutatni, inkább csak ide kirakom neked a linkeket, ha ez így megfelel. :)

      A sorrend nem releváns, csak így vannak nyitva az ablakok. :D

      1. http://martin-freeman-france.e-monsite.com/medias/album/943173-601204566591707-416139771-n.jpg?fx=r_688_400

      2. http://www.contactmusic.com/pics/le/sherlock_holmes_london_090811/martin-freeman_5702608.jpg

      3. http://www.contactmusic.com/pics/ln/20140413/olivier_awards_arrivals_130414_13/mark-gatiss-martin-freeman-olivier-awards-2014-_4154039.jpg

      4. http://31.media.tumblr.com/fbfb1b329d566b39402185812fb02759/tumblr_myc7grzXVW1qmu0cio2_r1_1280.jpg

      5. http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Mark+Gatiss+Laurence+Olivier+Awards+Red+Carpet+6DNIPhL1oMKl.jpg

      6. http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2014/4/13/1397414909209/6682fe2e-b170-49a2-b216-ec2a20206cf5-620x372.jpeg

      7. http://www.contactmusic.com/pics/ln/20140413/olivier_awards_arrivals_130414_13/mark-gatiss-martin-freeman-olivier-awards-2014-_4154019.jpg

      8. http://31.media.tumblr.com/68a4d848c00b4a05a801bc8aa39d6054/tumblr_mzor0jgt6X1rshixro1_500.png

      9. http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/d8/8d/a9/d88da9e0e01865c11d380515a9ea77b6.jpg --> nézd a középső képet! *.*

      Ennyi volna most így hirtelen. :3

      Ó, láttad már a "Mark puszit ad Andrewnak"-ot videó formátumban is? Annyira elmondhatatlanul édes hangot ad ki Andrew! :3 *.* ♥ https://www.youtube.com/watch?v=4yK45O7yXME

      Törlés
    4. Mindent.
      Értek.
      És hol éltem idáig, hogy ezekről nem tudtam? Hallod Szocsi nem lehetsz magányos, mert ezek istentelenül aranyosak, és asdfghgkl-ok együtt, és ne már. és miért, és kész végem van. "olvad, olvad, olvad" Ezek ketten...hát örök hálám üldöz, mert ezeket bűn lett volna kihagyni. AMrtin alapból is kedvenc, Gatissbe is belezúgtam és akarok velük képet, közöset. Hallod! Muszáj. Mennyire aranyosak máááár!
      Életem első RP shipje, hála neked.
      Johncroft ficek fognak születni, mihelyt ledaráltam még egyszer az évadokat.
      És tényleg! Milyen édes hangja van!
      Oké, egy boldog, nyüsszögő kis pocsolya vagyok.

      Törlés
    5. Scalet akartam irni. eskü. Nem tudom miért Szocsiztalak le. Óh mamám, tényleg nem vagyok magamnál. De az a baj, hogy náluk se.

      Törlés
    6. Jaj, de nagyon örülök, hogy tetszenek neked együtt! *.* Végre akkor nem vagyok egyedül az ő shippelésükkel, hát de jó már! És csak miattuk fogod ledarálni még egyszer az évadokat? :3

      A videót, amikor először láttam, eszméletlenül sokszor visszatekertem, mert újra és újra hallani akartam Andrew hangját. :3

      Én is boldog nyüsszögő pocsolya vagyok, mert megszerettettem veled ezt a RP shipet. ^.^

      Ó, nem baj, amilyen sok levelet váltottam már Szocsival, lassan kezdek erre a névre is hallgatni. :D :D Lehet, hogy elolvastad a fenti kommentjét, és azért Szocsiztál le. :D

      „(...) tényleg nem vagyok magamnál. De az a baj, hogy náluk se.” Ez zseniális! *.* Tuti, hogy nálam, valahol valamikor még szembe fogod magad találni ezzel az idézettel! :P

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^