2014. május 1., csütörtök

Köszönöm!



Május elsején a munka ünnepét tartjuk, és habár a ficírás egyfajta hobbi, szórakozás, azért mégis csak dolgozunk a blogunkkal. Időt fektetünk abba, hogy megírjuk a történeteinket, időt fektetünk abba, hogy csinosítgassuk a sablonunkat, időt fektetünk a kritikaírásba és annak megválaszolásába. Dolgozunk a blogjainkon. 

Mint mindannyian, én is dolgozom a saját blogomon. A Studies In Pink idén január 25-én volt egy éves. Nem emlékeztem meg róla. Sőt. Annyira mély ponton voltam akkor, annyira azt éreztem, hogy nem tudok írni, mert tehetségtelen vagyok, hogy elhatároztam, felteszem a Változások hálójában című írásomat, aztán bezárok. Flóra volt az, aki lelket öntött belém, aki lebeszélt a "kapuzárásról"; neki köszönhetem, hogy még mindig aktív az oldal, és ezért örökké hálás leszek neki.

Olvasók nélkül persze semmire sem menne a blog. Az oldalt ti tartjátok életben; ti, akik ellátogattok hozzám, akárhányszor új történet kerül fel. Ti, akik olykor egy-két blogon való barangolás után idetévedtek, és (talán) maradtok. Ti, akik feliratkoztok, akik hozzászólást írtok, akik csendes szemlélődők. Mindannyian zseniálisak vagytok! 

Nem tudom mi az, amivel kiérdemeltem azt az olvasóközönséget, ami a Studies In Pink köré gyűlt, de szeretnék köszöntet mondani nektek, amiért itt vagytok velem, meg Sherlockkal és Johnnal, és reménykedem benne, hogy ez még sokáig így is marad.


Egy szó, mint száz,

Köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Első komment a tévedő-maradó kategóriában. :) Nem csak te vagy hálás Flórának, örülök, hogy megmaradt és működik is ez a blog. Ha több időm lenne, több kommentet sóznék rád, többet olvasnék, tetszenek az írásaid és szó sincs arról, hogy tehetségtelen vagy. Hidd el volt mivel kiérdemelned az olvasóidat :)
    Korábban már kifejtettem, hogy miért tetszenek annyira az eddig olvasott írásaid, szóval nem rabolom itt is az idődet ugyanazokkal a meglátásokkal.
    Egy éves blog, nem semmi! Remélem még sokszor ennyi ideig olvashatjuk az írásaid!
    Mi köszönjük!

    Will

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm szépen a kommentet, és nagyon örülök, hogy szeretsz nálam olvasgatni. :) Én is remélem, hogy még sokszor ennyi ideig nyitva lesz az oldal, és te/ti is maradtok. :)

      Én köszönöm!

      Scale

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^