2014. szeptember 3., szerda

Elmaradt díjak pótlása



UPDATE!

Szegény Emocsibe kérdéseit lehagytam, úgyhogy most pótlásra kerülnek.

11 rémesen fontos pont rólam:



  1. Pár napja rábukkantam egy nagyon jó, írással foglalkozó blogra
  2. A blog szép, az adminok képesek kerek mondatokban írni, a fent lévő cikkek is mind nagyon ügyesek
  3. Éppen ezért egy olyan cselekedetre vetemettem, amire azt hittem, sosem fogok: kritikát kértem az oldalamat illetően
  4. Lehet, hogy egy előző pontban már említettem, de elkészült velem egy interjú
  5. Majd megérdeklődöm, hogy feltehetem-e ide az oldalra, vagy esetleg linkelhetem-e
  6. Hétfőtől kelta (viking) zenéket hallgatok a YouTube-on, és teljesen elvarázsolnak :)
  7. Szombat-vasárnap megnéztem a Vasember 1-2-3-at. Az első részét már láttam ugyan, az akkor és most se tetszett annyira, de a Marvel úgy tűnik fejlődő tendenciát mutat, mivel a második része már nagyon jó volt, a harmadik pedig egész egyszerűen zseniális
  8. A personal blogomon (reklám on: Világokon innen és túl :reklám off) egy számomra igen fontos bejegyzéssel készülök, mivel tegnap egy másik blogger oldalán olvastottak eléggé felzaklattak
  9. Most vettem észre, hogy a Facebook az események között számon tartja az én születésnapomat is, és kiírja, hogy Happy Birthday. Hm... Előre is köszönöm. :P
  10. Furcsa volt úgy kezdeni a szeptembert, hogy már nem járok iskolába
  11. Ma leiratkoztam az egyik eddig követett blogról


Thia kérdései:

Melyik a legrosszabb fic amit olvastál?
Jaj, biztos, hogy erre válaszolnom kell? Emlékszem rá, a Harry Potter fandomból származik, ráadásul a legeslegelső is volt, amivel találkoztam. Tudom az íróját és a címét is, de nem írnám le, ha nem baj.
Steve/Tony vagy Stve/Bucky?  
Steve/Tony. :)
Melyik skandináv isten/istennő bőrébe bújnál?
Bragi, aki a szkaldköltészet istene. (Attól most tekintsünk el, hogy valamelyik másik isten férje)
A könyv, amit legszívesebben kivágnál az a ablakon, és átkoznád a szerzőt, hogy hogyan lehet ilyen förmedvényt írni az a... Szent Johanna Gimi és az Egy ikerpár titkos naplója (Nem áll szándékomban senkit sem megbántani, bocsánat érte)
Melyik az az együttes amelyik a kedvenc számodat szerezte? 
Most soroljam? :D Queen, Beatles, Imagine Dragons, OneRepublic, Ed Sheeran (bár utóbbi nem együttes :D)
Sok barátod van?
Öt
Ugye szerinted is utálatos egy varangy Dolores Jane Umbridge?
Jaj, de még mennyire! :D
Kedvenc OTP-d a Harry Potter univerzumból?
Snarry
Kedvenc pizzafeltéted?
Sajt és sonka
Szereted Angliát?
Nem. Imádom.
Szereted a sárkányokat? (Kérdi teljesen "ártatlan" arccal egy sunyi jégsárkány, aki Loki egyik barátja.)
A Magyar Mennydörgőt? Persze! :D


Szocsi kérdései:


~ Nézz rá a könyvespolcodra; melyik az első könyv, amit meglátsz?
Gogol: A köpönyeg
 
~ Mit gondolsz arról, ha valaki vágja magát, vagy bármiféleképpen bántalmazza önmagát?
Sürgősen pszichiáterhez kell fordulnia, beszélnie kell egy családtagjával vagy barátjával. De inkább az orvos. Semmi értelme vagdosni magunkat, attól semmi sem fog megoldódni. Az csak egy felesleges pótcselekvés, ami a baj és segélykiáltás kifejezése. Éppen ezért kell segítésget kérni, és kibeszélni magunkból a problémákat, hátha esetleg valaki tud valami okosat mondani. De még az sem kell, csak mondja el, a másik meg hallgassa meg. 
és
Ne vagdosd magad! Ha problémád van, mondd el valakinek!

~ Csontig hatolóan rideg fagy pokróccal, vagy fojtogató forróság egy üvegnyi mentás limonádéval?
Utóbbi. 

~ Inspiráció; mi az, ami rögtön eszedbe jutott róla?
Rowling. 

~ Milyen nyelveken tanulnál meg szívesen?
Angol. De végre úgy istenigazábólalaposan. 

~ Mi volt gyerekkorodban a kedvenc meséd?
Öhm... nem volt olyan. Szerettem a Grimm meséket, a Tesz-Vesz Várost, A Mirr-Murrt, de úgy kedvenc nem igazán volt. 

~ Milyen sorozatokat nézel mostanában?
Sherlock, Doctor Who, Pretty Little Liars, Supernatural, Hannibal, S.H.I.E.L.D., Alcatraz, Érintés 

~ Hiszel Istenben, vagy a sorsban, szerinted minden okkal történik, vagy a cselekedeteink tükre minden esemény, esetleg egyszerűen csak úgy lesznek a dolgok, teljesen követhetetlen módon?
A sorsunkat mi magunk alakítjuk, nem egy felsőbb hatalom.  

~ Ki a top 5 férfi, és női karakter?
Sherlock, John, Doctor, Vasember, Martin Bohm 

~ Ráérős barokk körmondatok, vagy sodró cselekmény sok párbeszéddel?
Ráérős barokk körmondatok. :) 

~ Mit gondolsz az SPN 9. évadáról? (ha nem nézed, akkor ejnyebejnye, de hagyd figyelmen kívül ezt a kérdést)
*.* ♥


Emocsibe kérdései:


1. Előfordul-e veled, hogy a kedvenc szereplőid (sorra) halnak meg a filmekben/sorozatokban, amiket nézel? Ha igen, hogy viseled? (Értsd; keresel új karaktert, néznivalót stb...)
Nem szeretem a Trónok Harcát, úgyhogy hála az égnek ilyen még nem fordult elő velem. A Harry Potter mondjuk a vége felé eléggé közelített az általad említett eseménysorozat felé, de ott azért egyik elhalálozott sem volt a kedvencem. :P
 
2. Ha ismered a Hetalia-t: elégedett vagy Magyarországgal? Eléggé eltalálták szerinted az ország lényét? Ha nem ismered: Milyennek képzelnéd el Magyarországot emberi alakban?
Egy öregasszonynak, aki kint ül a háza előtt a fapadon, és a döbbenettől tágra nyílt szemekkel figyeli a történéseket.

3. Miket szeretsz inkább olvasni: könnyfakasztó angstot vagy mosolyt hozó fluffot?
Mindkettőre szükség van az egyensúly megtartásához, úgyhogy én mindkettőt nagyon szeretem. :)

4. Könnyeztél már meg fanfictiont? Ha igen, melyik fandomból, melyik párossal (esetleg kitől)?
A Harry Potter fandomban Lilcsyke Lélekvándorlás – avagy a Sors tragédiája. Talán az egyik legjobb HP történet, amit valaha olvastam.

5. Ékszert kell választanod: fém, bőr vagy műanyag?
Bőr.
6. Mit írsz a legkönnyebben, AU, korhű vagy crossover történeteket? [Ha nem írtál még, melyiket próbálnád meg először?]
AU. Abban sokkal inkább szabadjára tudom engedni a fantáziámat, mint a másik két példában. 
7. Egy-egy fandom kedvéért mennyi kutatómunkát végzel, hogy értsed/írj róla/fantáziálj róla többet vagy csak mert úgy akarod ?
A HP fandomban semennyit sem végeztem soha, éppen eléggé ismertem minden egyes szegletét, nem volt szükség kutatómunkára. A Sherlockkal már egy kicsit másabb volt a helyzet. Ott eléggé elmélyültem a fanficekben, bár úgy vélem, egyetlen olvasott fanfichez sem hasonlítanak a megalkotott szereplőim. Mindig is törekedtem a karakterhűségre, és szerintem elég jól sikerült. :)
 
8. Ha bejárhatnád a világot, merre indulnál el, mit néznél meg/látogatnál meg feltétlenül? Hová NEM mennél, akármi történjék is?
Amit feltétlenül megnéznék az London és New York. Ahova soha sem tenném be a lábam, az Oroszország, Ázsia, Afrika, és az iszlám államok.
9. A világon hirtelen mindenki átváltozik az ellenkező nemű önmagává. Milyen érzés lenne, hogy viselnéd?
Jaj, fogalmam sincs. :D Szerintem nem lenne annyira nagyon-nagyon borzalmas, de azért nem igazán szeretném átélni. Jobb így női testben. :D
10. Az éjszaka közepén felébreszt valami zaj; a szobád ajtaja előtt motoz valami/valaki. Kit/mit szeretnél, hogy ott legyen, és kit/mit egyáltalán nem?
Mondjuk egy Benedict Cumberbatch jó lenne. *.* Hannibal kevésbé... 
11. Elhiszed, hogy végre elértük a 11. kérdést? Milyen kérdések voltak? A.: hülye B.:nem annyira
 C: Nagyon jók ;)

Köszönöm szépen mindenkinek, aki gondolt rám, viszont most már nem küldeném tovább senkinek, és kérdéseket sem írok, ha nem túl nagy gond. Most egy kicsit a ficeké lesz a főszerep. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^