2013. április 3., szerda

Közjáték 2

SPOILER a 3. évadhoz!

A facebookosok már ismerik ezt a kis szösszenetet; nekik is, meg azoknak is, akik még nem, jó szórakozást kívánok. :)



John, mi az a valami az arcodon?
Mi? Hol? Nem látom... Mi van az arcomon?
Az a drótkefe ott az orrod alatt.
Az a bajszom, Sherlock, nem pedig drótkefe!
Pedig pont úgy néz ki... Minek van ott?
Mert megnövesztettem.
De miért?
Mert új életet kezdtem.
Egy bajusszal?
Nem, hanem a legjobb barátom nélkül. Gyászoltam, Sherlock.
És egy bajusszal pótoltál engem? Vagy Madisonnak akartál tetszeni?
Mary, és nem, nem így van, egyszerűen csak változást akartam.
Más inkább kutyát vesz... Ez így nem johnos, borotváld le.
Nem!
De!
Nem!
De!
...
...
...
...
Ó, jól van, csak ne duzzogj!

6 megjegyzés:

  1. Rendben, ez... ezt nem lehet kibírni hangos nevetés nélkül *hülyének is néznek a szomszéd szobában* XD bárcsak ez így szó szerint benne lenne a harmadik évadban :D *.* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Íííí, örülök, hogy megint jól szórakoztál rajta! XDD

      Szeretnéd, ha szó szerint benne lenne a 3. évadban? *elvonul telefonálni Marknak* :3

      Törlés
  2. Wendyyyyy!!! :) <3 annyira cukorbogár. Imádomimádomimádom a párbeszédfluffot. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hjaj, köszi, nagyon örülök, hogy tetszik. ♥ Én is imádom a párbeszédfluffot, meg imádom írni is. :3

      Törlés
  3. Párbeszédfluff *.* És drótkefe x"DD

    Az jutott eszembe, hogy így Martin nagyon hasonlít az egyik Watsonra Jeremy Brett mellett :D (bár ez minden bizonnyal csak nekem esett le most, mindenki tudta már rég -.-")

    Nagyon édes volt :D

    VálaszTörlés
  4. Nem vagy egyedül; mikor először megláttam Martint ezzel a bajusszal, akkor én is így reagáltam, hogy "Úristen, ez így nagyon JB-s Watson, meg JL-os Watson!" És nem akartam, hogy így nézzen ki... Igen, az egy drótkefe, és borotválja le! :D

    Köszi szépen, örülök, hogy szeretted. :D

    VálaszTörlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^