2013. március 17., vasárnap

Közjáték




 Hirtelen felindulásból elkövetett drabble. :) Johnlock és Parentlock.
 

 − Gondolkoztál már azon, hogy milyen nevet adjunk a gyerekünknek?
− Hamish.
− A Hamish az fiú név, Sherlock...
− És?
− És lányunk lesz.
− Nem értem, ez miért olyan nagy probléma?
− Sherlock, nem adhatsz egy kislánynak fiú nevet!
− Miért? A Sasha is unisex név!
− Nem. A lányt "s"-sel írják, a fiút "c"-vel.
− Oh...
− …
− …
− Miért akarod annyira ezt a nevet adni a lányunknak?
− …
− Oh, csak nem azért, mert ez a második nevem?
− Nyilvánvaló.
− …
− Ne vigyorogj ilyen… diadalittasan! Ez csak szimpla szükség, hogy meg tudjam jegyezni a nevét.
− Hát persze! Te meg ne bújj az újságod mögé! Jól van, mit szólnál a Johannához?
− Johanna? Nem is rossz. Majd Johnnak fogom becézni.
− Hogy mi? Na, ne, Sherlock…!
− Johanna "John" Hamish Watson-Holmes. Remek, John! És látod, már az újságot is összehajtottam. Kérsz teát? Talán fáj a fejed?
− Nem.
− Akkor miért fogod úgy, mint akinek fáj? Mindegy, készítek neked egy teát.
− …
− …
− Szegény gyerek.

6 megjegyzés:

  1. Istenkém, de édes :333
    Johanna "John" Hamish Watson-Holmes... ha a gyerekük is híres lenne, az újságokban nem lenne kedve leírni a szerkesztőnek a lány nevét :D
    és ez a kép... *spontán elhalálozás*
    nagyon jó vagy /még mindig/ elvtársném <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wíííí, köszi! :3

      Szerintem nem csak a szerkesztő nem akarná leírnia nevet, de Joahnna sem akarná látni az újságban - se a dolgozatain. XD

      A kép meg, hidd el, egy pillanatra én is találkoztam a másvilággal, mikor megláttam. Eszméletlenül cuki. :3

      Köszi a dicséretet, és hogy itt jártál, elvtársném! ^^

      Törlés
  2. Jaj, ez nagyon cuki :D azért ilyen nevet sem kívánok senkinek :D jól szórakoztam rajta, köszönöm, hogy olvashattam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, örülök, hogy tetszett. :3 Na igen, szegény Johanna nehéz gyerekkornak néz elébe, már ami a nevét illeti. :D

      Örülök, hogy jól szórakoztál, és köszi, hogy itt jártál, és hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Szia.
    Miért... MIÉRT nem írtam én ehhez a tüneményhez véleményt?
    Mindegy, íme: IMÁDTAM. Annyira könnyed, aranyos és hiteles (?), hogy megzabálnám őket.:) Köszönöm, és gratulálok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Aww, köszönöm szépen. :3 Tényleg nem tudok mondani erre a cuki kritikára. :) Köszi, hogy olvastad, és hogy írtál!

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^