2013. április 30., kedd

Az 1. díjam


Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat Sophie-nak! ♥



Írj magadról tizenegy dolgot:

  1. "Ha megkérdezték tőle, hogy milyen csokoládét szeret a legjobban, habozás nélkül fújta: a kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű csokoládét, a lapos csokoládét, a tömör csokoládét, a lyukas csokoládét, a csomagolt csokoládét, a meztelen csokoládét, az egész csokoládét, a megkezdett csokoládét, az édes csokoládét, a keserű csokoládét, a csöves csokoládét, a mogyorós csokoládét, a tejcsokoládét, a likőrös csokoládét, a tavalyi csokoládét, az idei csokoládét, és minden olyan csokoládét, amit csak készítenek a világon. (Gombóc Artúr)" Ezzel én is így vagyok.
  2. A kedvenc gyümölcsöm a banán, amit az esetek kilencven százalékában úgy eszek, mint egy kisgyerek: villával megtöröm, hogy olyan... trutyis legyen. :D
  3. Nagyon szeretem a régi magyar filmeket és reklámokat.
  4. Szeretek pókerezni.
  5. Kutyapárti vagyok.
  6. Életem legmeghatározóbb könyve a Harry Potter volt, és marad is, azt hiszem, bármennyi könyv is került azóta a kezembe. 
  7. A HP-n túl jobban szeretem a régi, klasszikus könyveket.
  8. Régi zenék, régi filmek/mesék, régi könyvek - mindig is úgy gondoltam, hogy én rossz időbe születtem. Nekem a hetvenes-nyolcvanas években kéne élnem. XD (De akkor még nagyon sokat kéne várni a Sherlockra, és a HP-re...)
  9. Sokkal jobban szeretek kézzel írni, mint gépelni.
  10. Viszont ha nincsen előttem toll és papír (ami ritkaságszámba megy, mivel a táskámban szinte mindig van tolltartó és egy füzet), akkor előveszem a mobilom, és abba pötyögöm be az ötleteimet. 
  11. London forever! 

 
Válaszolj tizenegy kérdésre!

1. Hol jártál már külföldön?
Szlovénia és Ukrajna

2. Mi a kedvenc filmed?
Játsz/ma

3. Ha bármi lehetne a munkád, mi lennél?
Gyilkossági nyomozó. :D 

4. Mi a legjobb benned?
Pf, nem tudom. Könnyen barátkozó típus vagyok, és ha valakinek valami gondja van, meghallgatom. Ezt én úgy nevezem, hogy lelki szemetesláda.

5. Mikor, és miért kezdtél el írni?
A Gyűrűk ura miatt. Keveselltem azt a három könyvet, így elkezdtem írni a saját regényemet. Azóta is ott van a fiókomban, kész állapotban, de sehova sem töltöttem még fel, és nem is fogom. Viszont onnan még hosszú út vezetett odáig, hogy az első HP-s történetemet feltegyem a netre.

6. Ki a kedvenc színészed?
Egyértelműen Benedict, és nem kizárólag a Sherlock iránti rajongásom miatt. Szerintem egyszerűen fantasztikus, és nagyon sokoldalú színész. Sokáig Alan Rickman volt a trónon, de... Hát szegény hosszú-hosszú évek után lecsúszott a harmadik helyre. (A másodikon Martin van.)

7. Mi volt életed legmeghatározóbb élménye?
Amikor megnyertem életem első szavalóversenyét. 

8. Ki a legfontosabb ember az életedben?
Nyilván a családom.

9. Nappal vagy éjszaka?
Éjszaka.

10. Szerinted ki a világ leghelyesebb pasija?
A válasz ismét csak Benedict, mivel ő sokkal természetesebben szép/helyes, mint mondjuk Brad Pitt, vagy Johnny Depp. Emberibb - talán ez a helyes meghatározás.

11. Milyen zenét hallgattál legutóbb?
A Texastól adták a Summer sunt valamelyik rádiócsatornán.

 
Írj tizenegy kérdést!

1. Facebook vagy Twitter?
2. Van-e valamilyen hobbid az íráson kívül? Ha igen, mi, ha nincs, miért nincs?
3. Melyik a kedvenc évszakod?
4. Ha találkozhatnál a kedvenc íróddal (nem amatőr, hanem valódi), mi lenne az az egyetlen egy kérdés, amit feltennél neki?
5. Mi a legféltettebb kincsed?
6. Mi a kedvenc ételed?
7. Megünnepled az olyan amerikai ünnepeket, mint a Halloween, vagy a Valentin-nap?
8. Híve vagy az egészséges életmódnak?
9. Varratnál magadra tetkót? Esetleg van is?
10. Van-e olyan kedvenc játékod, amit valószínűleg soha nem fogsz kidobásra ítélni?
11. Mit éreztél, amikor életed legelső, neten publikált írásánál megláttad, hogy kritikát kaptál? Izgultál? Azonnal megnyitottad?  


Akiknek továbbküldöm: Floraa, Lidércke és Vivuss







4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik! :)<3

    VálaszTörlés
  2. Jajj, nagyon köszönöm! <3 Örülök, hogy gondoltál rám! :) *megy , és kifundálja ravasz kérdéseit*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, de igazán nincs mit köszönnöd, hiszen nagyon is megérdemelted. :)

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^