2015. május 21., csütörtök

Egy újfajta díj Thiától


Nagyon szépen köszönöm a díjat Thia Darknessnek! :)

  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad! 
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! 
  • Válaszolj a 12 kérdésre! 
  • 12 dolog a saját blogodról! 
  • Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban! 
  • Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen! 
  • Cseréljetek linket egymással! 
  • Legalább 12 embernek küld tovább!
  • A díj [Dorothy] kezdeményezése




 12 dolog a díjadó blogjáról:
  1. Az ő blogja egy Marvel-rajongó számára maga a mennyország.
  2. Aki pedig még egyben Loki-rajongói is, nos annak még inkább.
  3. A blogon hirdetve van, hogy Thia egy jégsárkány. Számtalanszor meg akartam már kérdezni őt, hogy ez mit jelent, de valahogy mindig elfelejtem. Ettől függetlenül tudatlanul is nagyon tetszik ez az elnevezés. :3
  4. Az ő blogja azok közé a kevesek tartozik, amik még foglalkoznak a BBC Sherlock fandommal. Szívfájdalmam, de már elég kevesen vagyunk…
  5. A blog első nem alapsablonját én segítettem Thiának elkészíteni, és hát igen, büszke vagyok rá, hogy azóta már elég profin kiművelte magát ebben a témában, és több sablonnal is találkozhattunk a blogon, amit ő írt át. :)
  6. A blog változatos a témakörökben: a Marvel és a Sherlock mellett még találkozhatunk ott Harry Potterrel, Hobbittal, Fargóval és Kingsmannel is. 
  7. Az oldal 90-95%-át novellák teszik ki…
  8. …szép nyelvezettel, ügyes történetvezetéssel. 
  9. Egyszer történt olyan, hogy csak meghívóval lehetett őt olvasni, de szerencsére gyorsan helyre állt a rend.
  10. Szeretek Thia blogjára járni, mert nála valahogy olyan más hangulat uralkodik, persze jó értelemben. Kicsit olyan, mintha egymaga képes lenne az egész Marvel univerzumot magába szippantani, majd új köntösbe csomagolva egy teljesen más, de akár még jobb szuperhősös regényt is meg tudna írni.
  11. Az oldalt a sötét színek uralják: fekete, szürke, sötét zöld, amit még a nagy fehér lap sem tud világossá tenni, de ez semmit sem von le a hely nívójából, mert ez illik Thia stílusához.
  12. És végül, de nem utolsó sorban, reménykedem benne, hogy még sokáig nyitva lesz, és tárt karokkal fogadja az olvasókat. 

Válaszolj 12 kérdésre:
  • Melyik a kedvenc történeted tőlem?
 Now, we are free
  • Szerinted érdemes még folytatnom az írást?
Hát persze! Miért ne folytatnád? 
  • Mely fandomokat látnád itt szívesen?
A Sherlockot még mindig nagyon szívesen, de egy Forever akármikor jöhetne, vagy egy Doctor Who, esetleg egy Safe House.
  • Ha raknék ki ide kritikákat (film, sorozat), azt elolvasnátok?
Igen, bizony hogy el. :)
  • Vagy inkább a kritika rovatnak nyissak egy másik blogot?
Ez igazából csak rajtad múlik, én bárhol elolvasom. 
  • Gyakran jársz fel ide?
Hetente egyszer, kétszer.
  • Az írásaimon nagyon érződik, hogy nem beszélek jól?
Egyáltalán nem érződik.
  • Tizenhat évnél idősebb vagy fiatalabb vagy? (Nem kell rá válaszolni, ha nem akarsz, és ha esetleg sért, akkor fogadd szívből jövő bocsánatkérésemet.)
Jaaaj, majdnem egy évtizeddel idősebb. :D 25 vagyok. :)
  • Tudtad, hogy van egy saját történetes blogom is?
Igen, csak elvesztettem a linkjét. :(
  • Rosszul reagálnál, ha egy-egy fandomban felbukkanna egy saját szereplő?
Háááát, én alapvetően nem szeretem a saját szereplőket egy fandomban, max ha mellékszereplőként bukkan fel, de ha jól írod meg őt (értsd: nem Mary Sue, és nem Gary Stue), akkor jöhet.
  • Ránézésre, szerinted ez volt tizenkét kérdés? :D
Nem. :D

12 dolog a saját blogomról:
  1. Másfél éves a blogom.
  2. Novellákat és kisregényeket írok, bár utóbbi jóval kevesebb arányban található meg az oldalon. De van. Létezik. :P
  3. Szeretem a blogomat szerkeszteni. 
  4. A sablonszerkesztést Szocsitól tanultam, így aztán egy jó ideig bolyongtam a rengeteg sablon között. Egy ideje viszont már csak eredeti blospotosat használok, és azt/azokat alakítgatom.
  5. Mostanában nagyon keveset írok, pedig vagy hét vázlat csücsül itt a blogon, hogy befejezzem.
  6. Egyébként imádok borongós hangulatú novellákat írni. Nem azért, mert ilyen a lelkiállapotom, szimplán… lubickolok bennünk.
  7. Éppen ezért több ilyet is találhattok a blogon.
  8. Baromi lassan frissítek…
  9. Más fandommal nem is kívánok foglalkozni, legalábbis nem ezen a blogon.
  10. Itt mindig is csak a BBC Sherlock lesz terítéken.
  11. Most ugyan használom a sherlockos verseny reklámozására is, bár tudom, ti sokkal jobban örülnétek, ha inkább ficet tennék ki.
  12. De most már nem kell sokat várni, az is jönni fog.

12 kérdés a bloggal kapcsolatban:

  1. Miért szeretsz a blogomra járni?
  2. Mit szeretsz jobban: a kisregényeimet (amiből kevés van, és lassan frissítek) vagy a novellákat?
  3. Melyik a kedvenc történeted tőlem?
  4. Mit szeretsz úgy általában az írásaimban?
  5. Milyen stílusú történeteket kedvelsz tőlem?
  6. A lassú frissítésen kívül mit nem szeretsz úgy általában nálam?
  7. Melyik az a történetem, amit a legkevésbé szeretsz?
  8. Az (általad) eddig látott blogsablon közül melyik tetszett a legjobban?
  9. Szerinted van még ebben a blogban és bennem annyi, hogy további másfél évig fent maradjon?
  10. Hogyan találtál el a blogomra, és milyen gyakran látogatod?
  11. Szoktad újraolvasgatni a régi ficeimet?
  12. Szerinted én – úgy alapjáraton – jó író vagyok?


Továbbküldöm:
  1. Thia
  2. Reyklani
  3. HardCandy
  4. lidércke
  5. szocsi
  6. Morgen
  7. Barbara Might
  8. Corvus Coraxx
  9. Floraa

3 megjegyzés:

  1. Szia Scale! Gratulálok a díjhoz és egyúttal meg is szeretném köszönni, amiért megkaptam tőled! <3
    Tartozom egy vallomással: mostanában sajnos nem fog még felkerülni a blogomra a díj, a nyáriszünet elején igyekszem majd kirakni.
    Ne értsd félre, tényleg örülök neki meg minden, de még hogy! Csak hát nemrég indultam újra, nagyon lassan akar újra belezökkeni a blogom (és én is) az új-és-mégsem-új szituációba, kevesen látogatnak (ami persze nem baj) szóval most még hagynám érni egy kicsit ezt a gyönyörűséget.
    A másik dolog, hogy rengeteget kell sajnos tanulnom az utolsó csonka hetekre, lesz itt minden a TZ hegyektől a tételes feleléseken át a kisfakt előadásokig, úgyhogy nyerek magamnak egy kis időt, gondolkozom közben a kérdéseken és behozom a hátrányomat!
    Köszönöm még egyszer, puszillak! :)
    Coraxx

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat, ide írom a válaszokat, ha jó így :)

    Miért szeretsz a blogomra járni?
    Mert Sherlock *u*

    Mit szeretsz jobban: a kisregényeimet (amiből kevés van, és lassan frissítek) vagy a novellákat?
    Kisregényt még nem olvastam tőled, azt hiszem. Legyenek a novellák :3

    Melyik a kedvenc történeted tőlem?
    A 404 Not found. Annyira szépen vezetted végig a történetet, hogy ahajj.

    Mit szeretsz úgy általában az írásaimban?
    Fantasztikusan hozod a Sherlock világát, karaktereit. :3

    Milyen stílusú történeteket kedvelsz tőlem?
    Kidlock *u*

    A lassú frissítésen kívül mit nem szeretsz úgy általában nálam?
    Kicsit nagy nekem a fejléced. Vagyis nem érzem ezt indokoltnak, mivel elég sok rajta az üres felület.

    Melyik az a történetem, amit a legkevésbé szeretsz?
    Nincs ilyen :3 Csak olyan van, amit még nem olvastam, haha.

    Az (általad) eddig látott blogsablon közül melyik tetszett a legjobban?
    Az előző szerintem elég király volt, nem az az alapsablon, hanem a blogskins-es. :)

    Szerinted van még ebben a blogban és bennem annyi, hogy további másfél évig fent maradjon?
    Hogyaviharbanelenne! :O

    Hogyan találtál el a blogomra, és milyen gyakran látogatod?
    Hát. Erre már sajnos nem emlékszem, de gyanús, hogy Thiánál...

    Szoktad újraolvasgatni a régi ficeimet?
    Nem igazán, de nem azért, mert nem tartom őket jónak, hanem mert nem szokásom újraolvasni :D

    Szerinted én – úgy alapjáraton – jó író vagyok?
    Persze, hogy az vagy :3

    Puszi :*

    VálaszTörlés
  3. Szia, bocsánatot kérek, hogy ilyen sokára reagáltam, csak sok dolgom volt, de nagyon szépen köszönöm a díjat, és végre jöttem kitölteni. :) Köszönöm a szép szavakat, nagyon jól estek. *hug*

    1. Miért szeretsz a blogomra járni?
    Szeretem a stílusodat, és nagyon imádom a sherlockos ficeidet. :)

    2. Mit szeretsz jobban: a kisregényeimet (amiből kevés van, és lassan frissítek) vagy a novellákat?
    MIND A KETTŐT! :3
    3. Melyik a kedvenc történeted tőlem?
    Nehéz kérdés, mert mindegyiket nagyon szeretem. Talán a "A néma katona". Vagy a "Many Happy Returns". De, még ott van a "Hogyan kérjük meg John Watson kezét?" meg az "Elmegyünk Angelóhoz?" is. Jaj, tényleg nem tudok választani. x(

    4. Mit szeretsz úgy általában az írásaimban?
    A történet vezetésedet és ahogyan a karaktereket kezeled. Nem mellesleg nagyon jó kis ötleteid vannak. :)

    5. Milyen stílusú történeteket kedvelsz tőlem?
    Johnlock. Hng... *kéjes*

    6. A lassú frissítésen kívül mit nem szeretsz úgy általában nálam?
    Azon kívül nálam minden okés. :)

    7. Melyik az a történetem, amit a legkevésbé szeretsz?
    Holmescest. De csak mert nem vagyok incest párti.

    8. Az (általad) eddig látott blogsablon közül melyik tetszett a legjobban?
    Az előző. Ahol az a bagoly volt. :)

    9.Szerinted van még ebben a blogban és bennem annyi, hogy további másfél évig fent maradjon?
    Nagyon szeretném, ha még folytatnád az írás, én úgy érzem, hogy benned még spiritusz. Légy olyan jó, hogy próbáld megtalálni. Én hiszek benned.

    10. Hogyan találtál el a blogomra, és milyen gyakran látogatod?
    Már nem is tudom. Azt hiszem Johnlock keresés közben. :)

    11. Szoktad újraolvasgatni a régi ficeimet?
    Gyakrabban, mint gondolnád. :)

    12. Szerinted én – úgy alapjáraton – jó író vagyok?
    A válaszom ezen kérdésedre, egy határozott és nyomatékos igen. Te egy jó író vagy.

    VálaszTörlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^