2014. április 9., szerda

Díjat kaptam és adok tovább



Díjat kaptam Szocsitól, egyemakisszivét, úgyhogy megpróbálok válaszolni a kérdéseire. Harcra fel! :)




Tizenegy dolog fogjuk rá, hogy rólam:

  1. Végre megkaptam a laptopom; már három hónapja nagyon várom, hogy kézbe vehessem. *.*
  2. Eddig csak a munkahelyi gépemen garázdálkodtam unalmas óráimban, azon írtam meg pár történetemet
  3. Meg kell újítanom a könyvtári kártyámat, mert ki akarom venni a Good Omenst
  4. Gyanítom, hogy amilyen mázlim van, nem lesz raktáron...
  5. Tudniillik, a mi könyvtárunk tényleg nagy, de egy rakat olyan könyv van benne, ami a kutyát sem érdekli, és egy rakat olyan nincs, ami meg sokakat érdekelne -.-
  6. Tegnap megtudtam, és kis híján kiugrottam a bőrömből, hogy a Cool TV e héttől két hónapon keresztül minden szombaton lead egy Harry Potter-részt. Ez azt jelenti, hogy mind a nyolc részt levetítik "egymás után"! *.* 
  7. Holnap a felső szintről leköltözik az irodámba a kolléganőm
  8. Nem mondom, hogy baj, de hát imádtam egyedül birtokolni a titkárságot.
  9. A Sherlock 3. évadának szinkronos verzióját legalább annyira vártam, mint amikor januárban volt az angol premier.
  10. Szerény személyem a legkevésbé sem csalódott, pont annyira tetszett, mint eredeti nyelven
  11. Nyomikat keres :3 ♥

Szocsi kérdései:


1. Melyik művészeti stílus áll a legközelebb a szívedhez? 
Határozottan az avantgard.

2. Mi az a szám, ami mindig jókedvre derít, és melyik az, amin minden esetben sírsz? 
Imagine Dragons - Radioactive Egyszerűen nem tud tőle nem jókedvem lenni
A másik örök nagy kedvencem pedig: Fun - Some Nights  
Egyiknek sincs olyan hú, de vidám szövege, de akkor is jó kedvem lesz tőlük.

És akkor jöjjön a szomorú dal:
Saddest Piano Song Ever --> ebbe szabályszerűen belehalok. Gyönyörű, de hihetetlenül szomorú.

3. Ugye, hogy a minimalacok milyen kis nyumorgatnivalóancukormuffinadmirálisok? 
A törpemalacok a világ egyik legcukorborsóbb állatai. :3

4. Ha lenne egy Tardisod, hova, és milyen idősíkba utaznál vele?
Mindenhova, minden idősíkba. Egyébként ki mondta, hogy nem vagyok most is utazásban? ;)

5. Hogy nézel ki?
Öhm... no comment :D

6. Melyik érzelem fejez ki téged a leginkább?
A magány. Viszont nem erre a "magány-magány" érzésre kell gondolni, inkább a szeret-egyedül-lenni-és-nem-szeret-túl-sokat-magáról-beszélni-érzésre. Zárkózott vagyok, és a családomon kívül csak egy ember ismer úgy istenigazából.

7. Melyek azok a dolgok, amik a legjobban fölidegesítenek? 
Az értetlenség. Vagy amikor a kollega este tíz után küld sms-t. Vagy amikor hússzor elmondok valamit, le is írom, de az ember nem olvassa el a levelet, hanem elküldi úgy a dokumentumokat, hogy azok kilencvennyolc százaléka rossz. Ekkor felmegy bennem a pumpa.

8. Ha te szervezhetnéd meg a saját temetésedet, milyen lenne, hova temetnének, mi lenne a sírodon? (legyünk morbidak) 
Pontosan úgy nézzen ki a sírom, mint egy angol vagy amerikai sír, és valami ehhez hasonló szertartást is szeretnék.

9. Mi volt előbb: a tyúk, vagy a tojás?
Szerintem a róka, aki felfalta mindkettőt. Hülye viccet félretéve, szerintem a tyúk.

10. Hiszel-e a véletlenekben, vagy a babonákban?
Néha igen, néha nem. A városom polgármesteri hivatala előtt van egy fedett rész, ami alatt nem szabad átmenni (maximum úgy, hogyha nem veszel levegőt, amíg átérsz), mert akkor rossz dolog történik veled. Egyszer mentem át alatta, egyes lett az egyik dogám. :D Azóta soha többet. (A lelkem mélyén azért tudom, hogy nem emiatt kaptam rossz jegyet, de nem kísérletezek ilyesmivel.)

11. Melyik a világ legmegnyugtatóbb helyzete?
Amikor az irodám ablakából azt nézem, hogyan nyílik szét az építkezésen egy daru, majd a munka végeztével záródik össze. Számomra ez a világ legmegnyugtatóbb helyzete. És lehet, hogy nem hiszitek el, de őszintén mondom, gyönyörű pillanat az a néhány perc, főleg, ha még a nap is átsüt a szerkezeten. :)


Az én tizenegy kérdésem:
  1. Mitől félsz a leginkább?
  2. Melyik szín illik a legjobban hozzád?
  3. Melyik szín illik legjobban a mostani hangulatodhoz?
  4. Ha ókori görög isten lehetnél, melyikük szeretnél lenni?
  5. Volt-e fiatalabb korodban olyan színész, akibe "szerelmes" voltál?(Tekintsünk el a hálivúdiaktól, meg a Ben-Tom Hiddleston párostól és társaiktól.)
  6. Kitör a háború. Menekülnél vagy harcolnál? Ha menekülsz, akkor hova?
  7. Melyik volt életed eddigi legszebb korszaka?
  8. Kiderül, hogy életed nagy szerelme az Interpol elsőszámú körözött bűnözője. Feladnád?
  9. Könyv vagy e-book?
  10. Híve vagy az egészséges életmódnak? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
  11. A városodban gyilkosság történik, te olvasol róla az újságban. A rendőrök nem haladnak vele, esetleg érzed, hogy rossz embert taróztattak le. Eszedbe jutna valaha is olyan, hogy unalmas óráidban kinyomozod a tettes kilétét? Ha igen, hogyan állnál hozzá? Amolyan sherlockosan, vagy mondjuk egy CSI módjára?
Akiknek továbbküldöm (és itt is kitöltheti, vagy a blogján): 
  • Flóra
  • Reyklani
  • Corvus Corax
  • Kiddy
  • Hardcandy
  • lidércke
  • ThiaDark 
  • és visszaküldeném Szocsinak :)

4 megjegyzés:

  1. Nyuff, aranyos vagy, és nyuff kölcsönösenegyükmegamásikkisszívét, és nyuff, avantgard-pacsi, és nyuff annyira jók a válaszaid, és nyuff köszönömköszönöm duplánmegeszemakisszívedettalánavesédetistekiscukorfalat. Holnapi délutáni programom (tanulás, hahaha, no.), hogy átalakítom a díjas posztot egy gyűjtőposzttá és válaszolok az édes kérdéseidre, amik mellesleg meg kell jegyeznem, hogy zseniálisak. (meg baromi hipster/művészi képeket is keresek) És még egyszer köszönömköszönömköszönöm tündércukorborsóbogár vagy.<3 :) *szeretet-, értelmetlenszerdatízóra-, és becézési rohamom áldozata lettél*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nyüff, tényleg megírtad a blogodon a kérdéseimre a választ! O.O ♥ Meg vagy szeretgetve, mint a törpenyúl, és persze, hogy visszakaptad a díjat, mert megérdemled. :)

      Törlés
  2. Heveny lelkifurdalásroham közben jöttem rá, hogy téged még nem pakoltalak vissza a cserékbe, és ezt a tény a tüneményes kérdeseidre való idióta válaszolgatással fogom elleplezni.

    1) Attól, hogy nem lesz egy csoport ahova tartozhatok. Igaz, hogy szeretem a magányt, de jó érzés tudni, hogy van akik várnak. Ja és azt se akarom, hogy bezárjanak valahová. Egyszer egy könyvtár rabja lettem, és nem akarom még egyszer kipróbálni.


    2) A bordó. Már csak azért is, mert fehér a bőröm és megy hozzá ez az erőteljes szín.

    3) A megázott macskakő színe

    4) Nem akarok ókori görög isten lenni. Én norvég isten akarok lenni. De ha muszáj választani, akkor Poszeidón.

    5) Ilyen példakép-szerelmem volt (nembeszélekróla), de a színészek közül az első még most is az első. Járai Máté. Instantódahelye.

    6) Harcolnék. Mindenképpen.Lehet, hogy én lennék az első akit lelőnek, de harcolnék.

    7) Az az egy hét edzőtábor. "elréved"

    8) Mint a huzat! Persze nem feltünően, nem fenyegetőzök semmivel, sőt előadom a soha-nem-hagylak-el-dumát, csak éppen felvenném a telefonbeszélgetéseit, bekapcsolnám a nyomkövetőt, és úgy intézném, hogy elkapják a zsaruk. Asszem nyilvánvaló vált, hogy nem hiszek a szerelemben.

    9) Mindkettő!

    10) Nem igazán, lusta vagyok én ahhoz. Megpróbálok ésszel enni, mozogni, és ennyi. Inkább mértéket tartok, de nem mondanám, hogy egészségesen élek.

    11) Sehogy. Pocsék nyomozó lennék. Még a könyvekben sem találom el a gyilkost, szóval a rendőrség jobban jár, ha nem avatkozok bele.

    Bocs a nyerseségemért, nem neked szól, csak most ilyen a hangulatom, de azért szeretve vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is idióták a válaszaid, és a legkevésbé sem voltál nyers, sőt, ha nem említed meg itt a végén ezt a ténynek nevezett dolgot, akkor nem is jöttem volna rá. :) A válaszaid nagyon jók voltak, főleg a 8-as kérdésre adott. ;)

      Köszönöm, hogy kitöltötted, remélem, azóta már jobb a hangulatod. :)

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^